Det er muligt at få rådgivning ved at møde personligt op på vort konto, men det er også muligt at sende os en mail via vores kontaktformular, ligesom det er muligt at ringe ind til os i vores åbningstid. 

 

Personlige rådgivning

Du er meget velkommen til at komme ind forbi vores kontor indenfor vores åbningstid. Du må forvente, at der vil være lidt ventetid, hav derfor altid dine papirer klar, inden du møder op. På den måde sikre vi, at mødet bliver mest effektivt. Husk altid at medbringe dit NemID samt billedlegitimation, således vi hurtigt kan gå i gang med din sag. 

 

Telefoniske rådgivning 

Det er muligt at ringe til os, indenfor vores normale åbningstid. Den telefoniske rådgivning er tiltænkt som et kort telefonmøde, hvor problemstillingen kort drøftes og hvor medarbejderen hurtigt skal vurdere om din sag er omfattet af vores tilbud om hjælp eller om den skal sendes videre. 

Hav derfor altid dine papirer klar, således du og medarbejderen hurtigt kan identificere og handle på lige netop det problem du kommer med. 

 

 Skriftlige rådgivning

Den skriftlige rådgivning sker ved at lave en henvendelse på vores kontaktformular. Beskriv sagen så detaljeret som muligt, men også så objektivt som muligt. Undlad at være for personlig eller følelsesladet, selvom det kan være svært. Hold dig til at beskrive hvad der er sket, hvornår det er sket, hvad der skete, hvem der var til stede og hvad du ønsker vores hjælp til. 

 

Vi besvarer som udgangspunkt skriftlige henvendelser på skrift. Dog kan det være nødvendigt at stille uddybende spørgsmål. Det er derfor vigtigt at du indtaster dit telefonnummer, så vi kan ringe til dig.